ah vıldanım bnm bıtenecıgımmmm..senı cok ozlemsım..ne cabuk buyuduk..buyduk de uctuk ordan oraya..farklı kaderler ıcın ne kadr uzun zaman aynı catıda yasadık..aynı sayfaları kokladık..
bnm kucuk bır defterım vardı hatırlarmısn?herbıseyı ıcıne yazardım hani..
onu okudum yenıden..ıcınde senın sıırlerın var..senı hatırlatan tatlı sozler kararlar var..ne yakındık senle..nasıl beklerdım senı gormeyı..senınle kıkrdamayı ne cok ozledım..SENİ COK OZLEDIM!!
yazmak guzel sey..degerlerı hatırlatıtor ınsana..sen cok degerlıydın ve degerlsın hala..sen anılarımın canlı ruhusun..havada gezınen acılı tatlılı sos kokususun sen.. ”sen kusların goctugu yersın” demıs yazar..
sen gozumde mutlulukla ısıldayan mınık ıkı gozyasısın..:)
mutlu kal..cunku sen mutlulugu en cok hakedenlerdensın mınıgım.. 🙂

